środa, 16 kwietnia 2014

Super zdrowe bento - warzywne chipsy

Dziś super zdrowo (i super kolorowo):

warzywne chipsy (upieczone w plastrach ziemniaki, buraki i marchew - z odrobiną oliwy i soli morskiej) oraz uparowany brokuł:

a w drugiej części owoce (tak tak, skusiłam się na truskawki):
truskawki, winogrona i wyjątkowo słodka pomarańcza.
Aaaa - i dostałam statyw - teraz zdjęcia będą dla mnie znacznie łatwiejsze, znowu pojawią się instruktaże krok po kroku - ich wykonanie będzie teraz znacznie łatwiejsze niż wcześniej. Sponsorem statywu jest literka M jak Mąż. 

4 komentarze:

  1. Lubie warzywa na parze, zachowują wiele cennych witamin. Ja statyw też gdzieś chyba mam, ale jakoś zapominam o nim...pozdrawiam juz świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. M jak mąż xD heheh gratulacje męża =)) A bento wygląda pięknie, takie radosne i kuszące ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochrupałabym te chipsy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warzywa wyglądają cudownie smakowicie!
    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: