środa, 7 maja 2014

Kolorowa sałatka makaronowa

Uwielbiam różne kolory w jedzeniu. Im bardziej różnorodnie tym lepiej. Im bardziej intensywne tym weselej. Dlatego mieszam ze sobą żółte z zielonym, czerwone z zielonym i pomarańczowym. Dziś jest kolorowa sałatka makaronowa (z kukurydzą, brokułem, natką pietruszki i olejem lnianym LenVitol) oraz ogórek i rzodkiewka:

Szczerze Wam polecam dodawanie do sałatek oleju. Ja używam lnianego, bo ma w sobie dużo zdrowego tłuszczu pełnego potrzebnych nam kwasów Omega-3 i bardzo mi pasuje jego smak. Używajcie jednak po prostu jakiegoś oleju tłoczonego na zimno (pyszne są oleje z pestek dyni, z orzechów, lnianki i wiele innych), bo są witaminy, które rozpuszczają się tylko w tłuszczu, więc jeśli do jedzenia go nie dodacie, to się nie wchłoną. 
No i tu nie mogło zabraknąć moich ulubionych ciastek owsianych (na które przepis już zamieszczałam nie raz, ale między innymi TUTAJ). A rzodkiewki wczoraj kupiłam ogromne - wyglądają jak młode buraczki. 
Miłej środy!!!

3 komentarze:

  1. Takie kolorowe sałatki poprawiają humor i są pyszne! Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie!
    Oba pudełeczka mnie pociagają...
    Nie potrafię dziś wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: