niedziela, 19 lipca 2015

Słowo na niedzielę - konkursy

Dzień dobry w ten piękny, słoneczny poranek niedzielny!


Zainspirowana ostatnią wygraną w konkursie bloga WhitePlate (zachęcam Was do odwiedzin tej inspirującej i niezwykle pięknej strony), chciałam Wam napisać o konkursach.
Ja ostatnio wygrałam książkę "O chlebie":

Czekam na jej przyjazd, znam ją z bloga, znam przepisy, ale książki kucharskie z pięknymi zdjęciami zawsze jest przyjemnie wziąć do ręki i przeglądać i inspirować się nimi na nowo. Konkurs był prosty - trzeba było napisać o jakimś wspomnieniu z chlebem w roli głównej. Zgłoszeń było ponad 200 - czy to dlatego, że wszyscy chcieli wygrać? Aż mi się nie chce wierzyć. Temat konkursu po prostu był mocno poruszający, dotykający każdego. Ja wzięłam w nim udział bez nadziei na wygraną, bo nie napisałam wcale o moim wspomnieniu związanym z chlebem - napisałam ogólną uwagę o pogorszeniu jakości i utracie szacunku dla chleba, i bardziej ogólnie - dla jedzenia. Według mnie to jest klucz do udanego konkursu - znaleźć temat, na który każdy chce, może się wypowiedzieć. 

Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie o konkursach? Czy bierzecie w jakichś z nich udział? Co Was zachęca do zgłoszenia się, a co zniechęca? Mnie zniechęcają konkursy na Facebooku, w których trzeba zebrać jak najwięcej polubień pod swoim zgłoszeniem konkursowym. Nie lubię też brać udziału w konkursie, w którym jest tylko jedna nagroda - bo jest mała szansa na wygraną. 
Ja ostatnio organizowałam konkurs, w którym wzięło udział bardzo mało osób. I nadal nie wiem czemu. Macie pomysł?

13 komentarzy:

  1. Tez uważam, że konkursy na lajkowanie na facebooku są trochę bez sensu - tu liczy się ilość znajomych. W takich konkursach nie biorę udziału. Ale za to, gdy trzeba przygotować jakiś przepis, albo przesłać zdjęcie potrawy to bardzo chętnie :) A co do Twojego konkursu, może mało osób o nim wiedziało? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Good description of all the details related to topics which is given thanks for giving this to us.
    Bihar PSC CC Pre Admit Card

    OdpowiedzUsuń
  3. This is the one of the fantastic site for this kind of great details.
    TISSNET Answer key

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful information great job thanks for sharing with us.
    UPESEAT Application Form 2017

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for giving me such kinds of huge information.
    BEEE Result

    OdpowiedzUsuń
  6. good article written by you thanks for sharing Hindbiz

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: